Motorola navázala před novou sezónou NBA partnerství s Chicago Bulls

Motorola a Chicago Bulls z NBA oznámily víceleté partnerství počínaje sezónou 2022-23, kdy oficiální týmové dresy ponesou ikonické logo netopýřího křídla Motorola.

Bulls ¨budou debutovat ve svých nových dresech 4. října v přípravném utkání proti New Orleans Pelicans. Centrála Motorola Mobility se nachází v Chicagu a obě strany sdílejí vzájemný respekt a předchozí partnerství.

Motorola a Bulls sdílejí nejen nesmírné množství hrdosti na rodné město, ale také vášeň pro sbližování lidí prostřednictvím jedinečných spotřebitelských zážitků. Jsme nadšeni, že můžeme spojit naše dvě značky a dále naplnit naši společnost a všestranné produktové portfolio pulzující energií města a fanoušků Chicago Bulls a NBA po celém světě„, uvedl Rudi Kalil, prezident Motorola North America

Partnerství Bulls-Motorola má zahrnovat „různé marketingové prvky, komunitní iniciativy, digitální aktiva, značení v aréně“.

 

Doporučené TECHPress

Partnerství společností Sony a AMD vedlo k vývoji neuronových polí, jader Radiance...

Ačkoli partnerství společností Sony a AMD v rámci projektu Amethyst trvá již od jeho oznámení na začátku tohoto...

Nerdka udělala z nehratelné sady Lego Game Boy hratelnou

Když Lego oznámilo vydání své sady Nintendo Game Boy v měřítku téměř 1:1, která obsahuje 421 dílků,...

Tag Heuer vyrobil chytré hodinky s New Balance

Společnost Tag Heuer oznámila své nejnovější luxusní chytré hodinky Connected Calibre E5, které vznikly ve spolupráci s...

Dolby Vision 2 – Co přinese další generace HDR

V souvislosti s veletrhem IFA 2025 v Berlíně se na scénu dostala nová generace známého standardu HDR...

Změna designu a navigace Disney+ přichází

Po nedávné kauze s pozastavením vysílání Jimmyho Kimmela se Disney rozhodl pro změnu vzhledu své aplikace. Aplikace...

Více z této kategorie

Doporučené