Motorola navázala před novou sezónou NBA partnerství s Chicago Bulls

Motorola a Chicago Bulls z NBA oznámily víceleté partnerství počínaje sezónou 2022-23, kdy oficiální týmové dresy ponesou ikonické logo netopýřího křídla Motorola.

Bulls ¨budou debutovat ve svých nových dresech 4. října v přípravném utkání proti New Orleans Pelicans. Centrála Motorola Mobility se nachází v Chicagu a obě strany sdílejí vzájemný respekt a předchozí partnerství.

Motorola a Bulls sdílejí nejen nesmírné množství hrdosti na rodné město, ale také vášeň pro sbližování lidí prostřednictvím jedinečných spotřebitelských zážitků. Jsme nadšeni, že můžeme spojit naše dvě značky a dále naplnit naši společnost a všestranné produktové portfolio pulzující energií města a fanoušků Chicago Bulls a NBA po celém světě„, uvedl Rudi Kalil, prezident Motorola North America

Partnerství Bulls-Motorola má zahrnovat „různé marketingové prvky, komunitní iniciativy, digitální aktiva, značení v aréně“.

 

Doporučené TECHPress

Partnerství společností Sony a AMD vedlo k vývoji neuronových polí, jader Radiance...

Ačkoli partnerství společností Sony a AMD v rámci projektu Amethyst trvá již od jeho oznámení na začátku tohoto...

RECENZE: Logitech Signature Slim Solar+ K980 – Když světlo pohání produktivitu

V době, kdy se technologie stále více přizpůsobují našemu životnímu stylu a kladou důraz na udržitelnost, přichází...

AOC představuje dva nové monitory AGON Q27G4SRU a U32G4U

AGON by AOC uvádí na trh dva odlišné herní monitory, které uspokojí různé potřeby hráčů. AOC GAMING...

Změna designu a navigace Disney+ přichází

Po nedávné kauze s pozastavením vysílání Jimmyho Kimmela se Disney rozhodl pro změnu vzhledu své aplikace. Aplikace...

Podle informací Sony plánuje vydání PS6 na rok 2027

Vzhledem k pověstem, že Microsoft by mohl cílit na rok 2027 jako datum uvedení své nové generace Xboxu...

Více z této kategorie

Doporučené