Průzkumy ukazují, že Temu, Shein a Aliexpress přitahují miliony zákazníků i přes přetrvávající nedůvěru

Nedávný průzkum společnosti Omnisend pro e-commerce marketing mezi 4 000 lidmi v USA, Velké Británii, Kanadě a Austrálii zjistil, že obliba čínských tržišť roste. 

Zjištění ukazují, že 60 % respondentů nakupovalo v uplynulém roce u čínských online prodejců, přičemž 50 % nakupovalo u více než jednoho. Pokud jde o známost, 72 % respondentů zná Temu a 55 % zná Shein.

Průzkum zjistil, že 48 % online nakupujících zakoupilo zboží z Temu, 42 % ze Sheinu a 28 % z AliExpressu. Mezi oblíbené položky patří oblečení pro dospělé od Shein (57 %), domácí potřeby od Temu (35 %) a doplňky a kosmetické produkty od AliExpress (23 %).

Nedůvěra k Temu

I když 94 % respondentů uvedlo, že Temu nevěří, stále tam nakupují. A to navzdory tomu, že Temu a Shein nedávno zjistili, že nesprávně nakládali s údaji o zákaznících. Toto překvapivé chování ukazuje, že i přes silné pochybnosti o důvěře je mnoho amerických nakupujících stále přitahováno čínskými internetovými prodejci kvůli jejich nízkým cenám a široké škále produktů.

Greg Zakowicz, hlavní odborník na e-commerce ve společnosti Omnisend, komentoval rychlé přijetí Temu spotřebiteli a poznamenal: „Neuplynuly ani dva roky od uvedení Temu v USA, přesto vykazuje úroveň povědomí spotřebitelů, která konkuruje platformám jako Amazon. , které svou přítomnost budují desítky let.“

Při porovnávání zkušeností dali respondenti Amazonu průměrné skóre 8,1 z 10, což ocenilo jeho kvalitu (59 %), rychlé dodání (58 %) a snadnost nákupu (52 %). Naopak Temu získal nižší skóre 6,8 z 10, s běžnými stížnostmi na špatnou kvalitu (33 %), dlouhé dodací lhůty (26 %) a nadměrnou reklamu (18 %). Navzdory tomu 53 % má Temu rádo pro kvalitu svých produktů, 33 % pro široký sortiment a 31 % pro snadný online nákup.

Průzkum také odhalil, že Amazon preferuje nákup oblečení, elektroniky a domácích potřeb. Navzdory popularitě Temu pro jeho nižší ceny je méně oblíbený pro elektroniku, ale zůstává oblíbeným místem pro dostupné oblečení a domácí potřeby.

Náš průzkum ukázal, že spotřebitelé stále vidí ceny Amazonu jako rozumné, i když ceny Temu jsou mnohem nižší. To znamená, že chápou, že za lepší kvalitu nebo služby musí zaplatit o něco více. Konkurovat čínským tržištím však může být pro menší značky s vlastními e-shopy mnohem složitější,“ dodal Zakowicz.

Doporučené TECHPress

Tag Heuer vyrobil chytré hodinky s New Balance

Společnost Tag Heuer oznámila své nejnovější luxusní chytré hodinky Connected Calibre E5, které vznikly ve spolupráci s...

Špičková Hi-Res sluchátka Sennheiser HDB 630 vylepší váš zvuk a posunou...

Společnost Sennheiser oznámila uvedení nových vlajkových sluchátek, která dokážou přenášet zvuk ve vysokém rozlišení jak kabelem, tak...

Filmmaker Mode dostává tolik potřebnou aktualizaci

Filmmaker Mode se dočkal dlouho očekávané aktualizace, která má zajistit, aby obsah odrážel záměr tvůrce i za...

Konečné detaily headsetu Samsung Android XR byly téměř potvrzeny

Poté, co společnost Samsung oznámila svůj záměr vyvinout zařízení XR v roce 2023 a odhalila design a zamýšlené použití...

Nintendo Switch 2 pomohlo zvýšit prodej hardwaru o 32 %

Nintendo Switch 2 se již třetí měsíc po svém uvedení na trh udrželo na špici prodejních žebříčků...

Více z této kategorie

Doporučené