Česká spořitelna rozvíjí gamingový koncept #LevelUpYourLife a jako první značka v ČR spouští kampaň vytvořenou v 3D nástroji pro vývoj videoher

Česká spořitelna jako první značka v České republice vytvořila kampaň ve 3D vývojovém prostředí Unreal Engine, ve kterém vznikají i nejznámější globální videohry.

Nový spot z herního světa je součástí dlouhodobého komunikačního konceptu #LevelUpYourLife a bude k vidění společně s ostatními kampaňovými formáty primárně na online platformách YouTube, Instagram a TikTok, streamovací platformě Twitch a na českých herních webech. Spořitelna s ním chce oslovit hráče videoher, posílit s nimi vztah a pomáhat jim zlepšovat jejich dovednosti získané v gamingovém světě, aby byli #silnější ve virtuálním i reálném životě.

Česká spořitelna tak navazuje na úspěšnou loňskou komunikační kampaň zaměřenou na hráče, kterou odstartovala dlouhodobý komunikační koncept #LevelUpYourLife. Podle výsledků měření značky téměř každý druhý hráč zaznamenal některou z komunikačních aktivit banky a vnímal ji jako odlišnou a hodnotnou.

„Spořitelna je dnes stejnou měrou banka i technologická společnost. Soustředíme na digitalizaci a technologické inovace a jsem proto moc ráda, že jako první velká společnost v Česku můžeme herním nadšencům ukázat novou a kreativní formu komunikace postavenou na základech moderního 3D nástroje Unreal Engine,“ říká Monika Hovorková, která ve Spořitelně odpovídá za značku a komunikaci.

„Samotný nástroj Unreal Engine nám nabízí nespočet možností, jak dlouhodobě pracovat s naším gamingovým konceptem. Stejně jako loni, i letos budeme pokračovat ve spolupráci s naším ambasadorem Petrem Jirákem, známým pod přezdívkou Xnapy. Herní fanoušci se mohou opět těšit na pravidelný gamingový seriál na Twitchi, kde otevřeme aktuální gamingová témata a zároveň se budeme bavit o financích a finančním zdraví, podpoře sebevědomí či kyberbezpečnosti,” říká Jakub Kuneš, který má gaming v České spořitelně na starosti.

Nový koncept spotu na gaming má za cíl primárně etablovat komunikační platformu #LevelUpYourLife zaměřující se na hráče videoher od 18 do 25 let. Koncept plánujeme rozvíjet dlouhodobě a chceme s ním pracovat i v dalších spotech a komunikačních aktivitách. Proto se v něm objevuje hned pět postav z herního světa, které mají svá jména, původ, univerzum, charaktery i poslání. Přestože Unreal Engine už je na herním poli etablovaným nástrojem, cestu do filmového a komerčního světa si teprve hledá a my jsme rádi, že na českém trhu můžeme být prvními, kteří v něm připravili celou kampaň,“ říká Milan Hrubý, který ve VML vede tým specializovaný na gaming.

Přípravu spotu z herního světa zajišťovala tři studia. Studio Fanatic Games navrhlo design jednotlivých avatarů a studio RIG-IT je následně rozpohybovalo. Časově nejdelší část celé přípravy mělo na starosti studio Three Bohemians, kteří připravovali celkovou animaci a finalizovali spot. Mimo jiné spolupracují s herními studii 2K Games, Warhorse nebo Bohemia Interactive a jedním z jejich posledních projektů byla americká fantasy série The Wingfeather Saga. Na kampani pro Českou spořitelnu spolupracovala i známá jména jako Len Simon (režisér animací a designér, který se podílel na filmech Space Jam, Anastasia nebo Klaus), Jim Moore (umělecký ředitel s kariérou v Lucasfilm, kde pracoval na Star Wars) nebo Mike Jamieson (dříve působící ve slavném studiu ILM). Hudbu ke spotu složil Jan P. Muchow.

Komunikační kampaň pro Českou spořitelnu připravila agentura VML a do její tvorby zapojila i další odborníky a zástupce z oblasti gamingu, ať už jde o různé esport týmy, herní studia či samotné hráče. Kampaň poběží zejména na online platformách (YouTube, TikTok, Instagram), českých herních webech a také na nejpopulárnější streamovací platformě Twitch.

Na své si přijdou gameři i ve věrnostním programu Moneyback. V průběhu srpna zde najdou slevy na herní produkty a periferie od značky MSI. Další promo akce na podporu gamingu budou postupně přibývat.

Doporučené TECHPress

Pixel Watch 4 jsou snadno opravitelné chytré hodinky na trhu, tvrdí...

Když Google oznámil Pixel Watch 4, zdůraznil, že chytré hodinky byly „navrženy s ohledem na opravitelnost“. Nyní,...

Stop plísním díky novému odvlhčovači Meaco, který má speciální režim pro...

Společnost Meaco rozšířila svou rozsáhlou kolekci nejlepších odvlhčovačů o nový odvlhčovač DD8L Pro Desiccant Dehumidifier. Nový odvlhčovač...

Hackeři na Discordu tvrdí, že mají 1,5 TB fotografií pro ověření...

Podrobnosti o nedávném hackerském útoku na Discord vykreslují přinejmenším temný obraz společnosti a jejích uživatelů. Podle zpravodajského...

AOC představuje dva nové monitory AGON Q27G4SRU a U32G4U

AGON by AOC uvádí na trh dva odlišné herní monitory, které uspokojí různé potřeby hráčů. AOC GAMING...

Filmmaker Mode dostává tolik potřebnou aktualizaci

Filmmaker Mode se dočkal dlouho očekávané aktualizace, která má zajistit, aby obsah odrážel záměr tvůrce i za...

Více z této kategorie

Doporučené