Motorola a Pantone: partnerství, které spojuje sílu technologií, barev a designu

Společnost Motorola je již téměř sto let hnací sílou inovací v oblasti technologií a mobilních zařízení.

Vidí způsoby, jimiž mohou její chytré telefony sloužit jako prostředek k vyjádření sebe sama – reprezentují, spojují a mění lidi i jejich okolí. Barvy zase mají neuvěřitelnou sílu, vyvolávají emoce, jsou hnacím motorem akce, a mohou dokonce hrát významnou roli při nákupním rozhodování.

Společnost Motorola má ambice stát v čele vývoje trendů a designu, a proto s nadšením oznamuje, že navázala dlouhodobé strategické partnerství s firmou Pantone, která je de facto globálním standardem jazyka barev a odborníkem na analýzu a výrobu barev.

Použití barvy jako poselství se společností Pantone

Společnost Pantone je již více než 55 let globálním lídrem v konzistenci a přesnosti barev pro značky a designéry na celém světě. V oblasti barev nadále dominuje, inovuje své produkty v oborech grafiky, módy a produktového designu a pomáhá designérům vdechovat život jejich vizím od inspirace až po realizaci. Společnost Pantone kromě toho poskytuje také konzultační služby, sestavuje prognózy, stanovuje globální barevné trendy a prostřednictvím ústavu Pantone Colour Institute™ radí společnostem v oblasti barev při definování identity značky a vývoji produktů. Svět designu od společnosti Pantone každoročně netrpělivě očekává vyhlášení barevných trendů a předpovědí. Více než 10 milionů designérů a výrobců se spoléhá na společnost Pantone, která jim pomáhá přijímat zásadní rozhodnutí týkající se designu a barev i předvídat spotřebitelské chování.

Pro značku Motorola je klíčové určení správných designových prvků a funkcí, které nejlépe uspokojí potřeby spotřebitelů. Exkluzivní spolupráce s Pantone v globálním měřítku je dalším krokem v realizaci závazku společnosti Motorola posilovat vyjádření sebe sama, rozvíjet vztah k barvám a poskytovat značce důležitý přehled o makro trendech v designu včetně využívání vlivu Pantone na použití materiálů a povrchových úprav v celém designu.

„Jsme nadšeni, že můžeme být strategickým partnerem tak ikonické a vlivné značky, jakou je Pantone,“ řekl Ruben Castano, výkonný ředitel zákaznické podpory společnosti Motorola. „Spojením naší vedoucí pozice v oblasti technologií zaměřených na spotřebitele a inovace s odbornými znalostmi společnosti Pantone v oblasti barevných trendů, prognóz a průzkumu trhu poskytneme našim spotřebitelům další hodnotný způsob vyjádření sebe sama prostřednictvím našich zařízení.“

Motorola získá v rámci dlouhodobého partnerství přístup k poznatkům společnosti Pantone o trendech, ke znalostem odborníků z ústavu Pantone Colour Institute™ a k podskupině kurátorských barev, které se budou vyznačovat silnými trendy v designu včetně „Barvy Pantone roku“.

„Společnost Motorola existuje proto, aby navrhovala, vytvářela a poskytovala lidem na celém světě účelné inovace, a má bohatou historii vývoje intuitivních produktů,“ řekla Elley Chengová, viceprezidentka a generální ředitelka společnosti Pantone. „Tyto hodnoty sdílíme také ve společnosti Pantone a máme radost, že můžeme se společností Motorola spolupracovat, abychom umocnili význam a sílu preciznosti v designu, inovacích a vyjádření sebe sama prostřednictvím barev atechnologií.“

Spojení síly barvy a technologie

Barvy vybrané pro chytrý telefon motorola edge 30 neo jsou Ice Palace, Aqua Foam, Black Onyx a „Barva Pantone roku 2022“, Very Peri. Tyto odstíny jsou výsledkem první spolupráce společnosti Motorola s ústavem Pantone Color Institute™ při vytváření základních a trendových odstínů, které jsou v souladu se značkou a strategií tohoto zařízení:

● Ice Palace je odstín, který stimuluje fantazii každého, aby si v ní představil novou budoucnost nebo výlet do větší galaxie. Napodobuje reflexní lesk hvězd a vyjadřuje luxus i dlouhou životnost.
● Aqua Foam má kořeny v přírodě a je organickou barvou, která uspokojuje ducha. Není ani mužská, ani ženská. Místo toho je technický vzhled odstínu Aqua Foam hypermoderní a jeho snový charakter hovoří o budoucnosti plné světla.
● Black Onyx představuje ochranu a bezpečí, sílu a sebevědomí a má tmavě černý odstín inspirovaný minerály. Tato barva je praktická a současně okouzlující a hovoří o zkušenostech. Její elegantní přítomnost je považována za ztělesnění sofistikovanosti.
● Very Peri je barva s bezstarostným sebevědomím a novou přítomností, která inspiruje snílky a dodává sílu tvůrcům. Je komplexní, ale současně má hromadnou přitažlivost. Je to nejvhodnější barva na rozpouštění hranic a

Designéři společnosti Motorola budou úzce spolupracovat s ústavem Pantone Colour Institute™ na dalším rozvíjení partnerství a začleňování psychologie barev a strategie do svého připravovaného portfolia.

Dostupnost produktů
Chytrý telefon motorola edge 30 neo se již prodává v barvách Very Peri a Black Onyx za základní cenu 9999 Kč.

Doporučené TECHPress

Partnerství společností Sony a AMD vedlo k vývoji neuronových polí, jader Radiance...

Ačkoli partnerství společností Sony a AMD v rámci projektu Amethyst trvá již od jeho oznámení na začátku tohoto...

Filmmaker Mode dostává tolik potřebnou aktualizaci

Filmmaker Mode se dočkal dlouho očekávané aktualizace, která má zajistit, aby obsah odrážel záměr tvůrce i za...

Podle informací Sony plánuje vydání PS6 na rok 2027

Vzhledem k pověstem, že Microsoft by mohl cílit na rok 2027 jako datum uvedení své nové generace Xboxu...

Předělá Samsung s Galaxy S26 celou řadu S?

Samsung se chystá uvést na trh řadu Galaxy S26 a úniky informací a zvěsti již naznačují, že...

Dolby Vision 2 – Co přinese další generace HDR

V souvislosti s veletrhem IFA 2025 v Berlíně se na scénu dostala nová generace známého standardu HDR...

Více z této kategorie

Doporučené