Společnost Meta představila novou funkci Instagramu, která umožňuje resetovat doporučený obsah v průzkumníku, Reels a Feed

Společnosti se stále více snaží zlepšovat uživatelskou zkušenost a vytvářet přizpůsobitelné funkce podle preferencí uživatelů. Společnost Meta neustále přináší změny na svých platformách sociálních médií a nyní oznámila velmi užitečnou funkci pro uživatele Instagramu: možnost zvolit si, jaký obsah se bude zobrazovat jako doporučení. Jedná se o rozšíření již dostupné možnosti resetování doporučení.

Uživatelům by se mohlo ulevit, kdyby věděli, že společnost Meta oznámila novou funkci, která nabízí velkou užitečnost, pokud jde o přizpůsobení doporučení obsahu. Navazuje na stávající nabídku, která umožňuje uživatelům vybírat doporučení ručně. Počínaje dneškem mohou uživatelé resetovat obsah, který se jim zobrazuje v Explore, Feed nebo Reels, a mohou začít znovu.

Kromě toho, že by si uživatelé mohli vybírat obsah, který chtějí, aby se jim zobrazoval v doporučeném obsahu, mohli by také zrušit sledování sledujících, jejichž obsah nechtějí vidět, a spravovat účty, které sledují, aby byl zážitek z konzumace propracovanější a personalizovanější.

Společnost Meta sdílí informace o tom, že nová užitečná funkce začleněná do Instagramu se zatím zavádí pro vybrané uživatele za účelem testování, ale brzy bude široce dostupná. Po obnovení obsahu si uživatelé mohou přizpůsobit zážitek z obsahu kliknutím na tři tečky na příspěvku a klepnutím na možnost Zajímavé. Tato funkce je volitelná, ale ti, kteří hledají větší možnost přizpůsobení svého Instagram Feedu nebo sekce Explore, by ji velmi využili.

Zdroj: Meta

Nová funkce je určena pro teenagery, ale po dokončení testovací fáze bude k dispozici všem uživatelům. Stávající funkce by zůstala zachována, umožňovala by skrývat slova, označovat obsah jako zajímavý nebo nezajímavý a pomáhala by zlepšovat zážitek z Instagramu. Meta navíc nabízí dospívajícím více možností výběru témat, o kterých chtějí vidět více obsahu ve Velké Británii, USA, Austrálii a Kanadě, což dává širší možnosti kurátorování obsahu podle zájmů.

Kromě funkce resetování společnost Meta aktivně pracuje na omezení obsahu, který si mohou teenageři na Instagramu prohlížet, aby si mohli dopřávat zážitky vhodnější pro jejich věk. Snaží se také reagovat na rostoucí obavy rodičů a technologické komunity. Mají dokonce stránku Centra transparentnosti, která podrobněji popisuje snahy o ochranu rodičů a dospívajících a typy obsahu, který je pro mladé dospělé skrýván nebo odstraňován.

Doporučené TECHPress

Samsung Galaxy Z TriFold oficiálně představen s 10palcovým OLED displejem

Samsung Galaxy Z TriFold oficiálně představen s 10palcovým rozložitelným LTPO OLED displejem, tloušťkou pouhých 3,9 mm, starším...

LG a další slevová akce: Využijte zimní TV Cashback a získejte...

Společnost LG Electronics oznamuje start svojí největší podzimní a zimní promo akce „Zimní TV Cashback“, v rámci...

Samsung Galaxy S26 Ultra by mohl přinést dlouho očekávané vylepšení bezdrátového...

Rozbor firmwaru naznačuje největší upgrade nabíjení u Galaxy S26 Ultra za poslední roky, který potenciálně odemkne rychlejší bezdrátovou...

Micron ukončuje prodeje SSD a RAM pod značkou Crucial

Společnost Micron zcela ukončuje výrobu pod svou značkou Crucial a ukončuje řadu cenově dostupných pamětí RAM a...

Chytré brýle nové generace: TCL přináší RayNeo Air 3s

Společnost TCL hrdě uvádí na český a slovenský trh AR brýle RayNeo Air 3s. Nejnovější přírůstek do...

Více z této kategorie

Doporučené